Because I tweet more often than I blog.

    follow me on Twitter

    lundi, février 07, 2005

    This is a very nice song by S.H.E ! ya, i know its not new or sth, and that it;s not so popular. but hey, it;s so meaningful. i wanna delicate [dedicate. =x lol. typical singaporeans] this song to the *rolls drums* PAPERS ! and my 4i classmates. =) heehee.

    cant view ? click edit on top and change encoding to Chinese (traditional)/ Unicode. =) u should be able to see the chinese words.

    S.H.E - 一起開始的旅程

    忽然想到一起開始的旅程
    這幾個字有種溫暖的氣氛
    如果用來形容我們
    是不是很巧妙
    傳神從沒想過事情會這樣發生
    原本陌生的人
    闖進了人生
    從此生命中多出你們
    也多出無限可能
    一起作伴
    一起遊玩
    一起分享青春的寶藏
    一起前進
    一起轉彎
    一起想下一個夢想

    My baby
    You baby
    什麼都不想錯過
    用心感動
    這旅程中
    因你而加倍的感動
    My baby
    You baby
    讓我多記下一些沿路感受
    那將會是我
    最美最好的收穫

    這是一段我們秘密的旅程
    別人很難瞭解其中的興奮
    可惜沒空理會他們
    我在意的只有你們未來
    還有很多事情要發生
    豐富我這有人相伴的人生
    只要我轉身看見你們
    每天都精采萬分
    感謝你願意陪伴我
    不然我將會多麼寂寞
    不然如何能把淚水
    變成回憶的彩虹

    Aucun commentaire: